090803

Hejhej
Vaknade runt ett tiden idag, för första gången jag sov så länge utan att bli väckt av olika anledningar eller av barnen. De är fortfaraden kvar dåra men hur som helst började min dag med att jag åt frukost sen satte mig vid datan och lyssnade på musik. Sorry för att jag inte bloggade men hade ingen lust att göra det för har mina "lingodagar" haha menmen man får leva med det visst tjejer?
Efter att lata mig vid datan kom min syster, Ismahan, till oss. Hon åkte förbi älvsjöbadet och ville att hela familjen och kusinerna skulle gå dit och grilla idag för hon såg att det var fullt. Men det blev inte så efter att jag hade ställt in mina planer menmen som tur ringde Claudia och fatima kom över till mig så började fixa mig. Sen mötte vi Claudia och rullade till älvsjö.
Där mötte vi på måånga haha typ agnes, tomas, yasmin, diamond, cindy, cabdi och många till men vi chillade där med olika sen drog till centrum och fatima gick hem. Efter att vi hade köpte godis, bullar, choklad och pucko gick vi ner till ip och chillade där med kenneth, erick, benjamin, brook, habib och nahom hahha habib lekt med min kusin, det var sööt men hur som helst det blev tråkigt så rullade vidare men stog och snackade med Robert ( benjamins pappas som är tränare) Claudia sa typ saker och ting som te.x hodan gillar bile eller tsm med honom fastän det inte är sant men berättade saker om henne hahha roligt. Roade och sen drog vi till älvsjö igen och tog det lungt efter vid nio gick vi hem.
Så så var min dag sötnosar och tog inga bilder :( haha menmen imorn blir det många! Ska på bio imorn med min kusin, claudia, kanske fatima, helen, erna och ayan men hoppas det. Men skriver imorn ska till sängs nu Godnatt. PEACE!


På bilden: Jag från igååår innan läggdags (;

/ the one and only hodan abdow

Kommentarer
Postat av: Anonym

tönt

2009-08-04 @ 13:13:41
Postat av: hodan

?

2009-08-04 @ 23:36:58
URL: http://hodilicous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0