Bilder från idag

Som jag skrev i inlägget innan så var jag och erna i farsta centrum, vi gick runt och kolla sen åt glass mums haha menmen efter att tagit det lungt åkte vi till högdalen men i bussen snackade vi med JETLIR HAHAHA ernas på g kille innan hon åktee till bosnien haha killen krigar för henne! men vi kanske ska träffa han imorn :) eller hon får träffa han själv! Efter bussresan åkte vi till hagis sen vidare till mig. Mycket hände på vägen bara ernäää förståår hahah xD
Åt mat och var barnvakt för mina kusiner är kvar sen gick vi och handlade hundra gånger -.-'. Fcik hundra samtal från clauida, agnes, olivier, helen, jovana och många till haha menmen erna åkte till rågsved och mötte elham eller vad hon heter, så jag stannade hem och tog det lungt. Efter kom jovana över till mig så vi chillade hos mig sen tog jag promenad med min moster och muna :) Min daag var trevlig hoppas ni hade trevligare. Peace!
Här kommer bilderna från idag:

Jag efter att ha väntat på tjockisen erna i 15minuter..

Ernush, datanöörd som vanligt haha

Ernuush igen :) smygfotade medans hon låste hennes ytterdörr.

Ernaa och jag i farsta centrum haha foton tagen av en främling xd

Jag, ahhaha knas bild men bjuder på den.

Ernaa helt inne i henne luur :/ blev ganska irriterad .. men älskar henne.

Mer bilder kanske kommer imoorn men ska kolla på "Rocki III" på trean med brur så hade det bääst. Skriver senare annars får det bli imoorn. Peace!

/ the one and only hodan <33


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket :)

2009-08-03 @ 09:24:06
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Yodit- the Queen of being a drama queen.

Näääämen? :D

Det är ganska många som har sådana ;)

2009-08-03 @ 10:32:21
URL: http://yoditgirmay.blogg.se/
Postat av: Yodit- the Queen of being a drama queen.

Saaay what?

Typ skitmånga jag knr har såna :D

2009-08-03 @ 20:47:58
URL: http://yoditgirmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0