tog bloggpaus & Grattis syster för ditt första barn!

Shue ;)
Hur mår ni da? Själv mår jag fint och tog bloggpaus även jag inte hann och skriva :(. De senaste dagarn har jag vart ute och upptagen därför hann jag inte skriva. Förlåt och igår blev jag mooster, hahha menmen ska skriva om dagarna som har gått.

tisdag: Min dag började med att jag gick upp ganska tidigt sen började fixa mig för till stan med claudia,najma och flippe, bilderna som togs har hon. så lägger ut de senare :). Men köpte ganska mkt eftersom det var rea. Efter att vi var i stan så var vi ute med mina kusiner och så.

 
Blommig kortjacka från HM för 159kr
Två par skor, svarta och vita från HM för 99kr
Hanskar från punkshop för 79kr
Kortvit tröja från JC för 200kr
Tight från Ginatricot för 149kr
Jeanskläning från indska för 200kr
Lilla Örhängen från lindex för 59kr
Guldiga örhängen från Glitter för 69kr
två halband från Jc för 99kr

onsdag: ute med mona, helen, claudia, fatima. Vi gick runt hahha som vanligt menmen rolig dag!
tordag: stan med claudia&fatima och byte ut jeanstight som jag hade köpt =). Sen chillade vi i hagis dåra.
fredag: ute med claudia sen träffa vi abdi och de haha.
lördag: ute med martina,mona,fatima,claudia,loam.


Söndag: farsta med nori och de. sen älvsjö med claudia, helen, cabdi, liban, jiggins och några till. Vi chillade och hade det kul. Sen rullade vi hem och skulle grilla men det blev inte så vi var i älvsjöbadet med grabbarna och olika.
Måndag: ute med mona,loam,fatima, claudia, karima, shiwan, ayan, erna, basra. Hhaha en dag jag aldrig kommer glömma och som sagt fixade jag ayans&loams dag haha menmen min dag blev lyckad och kom hem ganska sent med fatima och så var vi och tog det lungt.
Tisdag: Ung08 med claudia, tungaste daagen eveeeer! asso kan inte beskriva hur min dag bara claudia och jag fattar menmen. Efter att vi hade dansat och allt så ¨åkte vi hemvid elva sen chillade lite i hagis sen blev claudia kissnödig så hon va rtvungen att gå så gick hem. När man kommer hem blev det lite drama som vanligt menmen min dag blev lyckad!
Onsdag: Skulle på ung08 men så blev det inte för hade kusiner från finland och var hemma och hade familjträff så det blev inte efterfesten på ung som jag skulle till:(. men hade ändå kul med kusiner och så:)
Tordag: Dgane började med att jag var med fatima sen åkte till min syster som är gravid och hon hennes föddelse var nära så åkte dit och tog hand om henne och så. Sen träffade hani och vi rullade till ung08 och kom hem ganska sent haha menmen var med hani och saknat henne som den bara! älskar henne, och det vet hon hah :)
Fredag: Ung 08med hani :)
Lördag: Var fortfarande hos syster som bor i jordbro. så dagen började med att claudia och jag pratade om kläddelse till The voice. Men som sagt ahde jag inte klädder hos syster så åkte hem och fixade mig hos fatima med claudia sen på the voice. Vi mötte becki,tanja,paula och de. Hhahahha roligaste dagen, paula speciel bråka med alla oc allt hahah xd. Sen åkte hem till syster. idag skulle hon egentligen få barnet
Söndag: Dagen började med att min syster fick förlossning sen åkte vi till sjukhuset, aso blev chockad så att jag nästan svimmade när jag såg vattnet men vi åkte till sjukhuset och mamma skjusade oss alla till karolinska sen väntade vi uatnför att man inte fick besöka pågrun av influensan ... menmen senar epå dagen åkte jag och mami till farsta och köpte kläder sen åkte hem. Efter att hade vilat och fått gäster gick jag ut med fatima eller gick förbi henne sen t mig.
Vid ett tiden födde min syster en flicka och JAG BLEV MOOOSTER HAHAHHA omg längtar t att se bebisen. Grattis syster! love you :)

Idag ska jag åka till sjukhuset sen hem t min syster och hämta mina saker sen lämna nycklar till de och åka in i stan med helen och fatima. Så skriver senare puuuuuuuuuuuuusss <3


Jag, förra året.

/  the one and only hodan abdow
rest in peace alla som har gått bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0