MIN ADIS TILLBAKS!

Tjeeena :)

Min dag började med att tvätta klädder sen hade jag så ont i magen att jag inte åkte t stan med tjejerna.. :( tråkigt men mådde skit illa. Efter att hade vilat ringde min älskade tanja och fråga om vi kunde gå ut. Så började fixa mig snabbt och smsa henne. Tog på min kusin klädder så vi rörde på oss. Mötte tanja sen var vi i centrum utanför fatima huus medans tanja rökte. Vi plingade på fatima och helen var där.. egentligen skulle jag och fatima göra något men som vanligt så tar hon helen i första hand:/.... menmen varför bryr sig ens. Men vi alla gick till rampen och chillade för dåra med min kuusin. sen var fatima tvungen att gå hem och då skulle helen också eftersom de var tsm, så jag och tanja gick till tuben för claudia ringde. Claudia, tanja, min ksuin och jag var i centrum där mötte vi på MIN TJOOOOOCKIS ADIIS :) ÄLSKAR DEN DÄR SNUBBEN! SAKNAT HAN SKIT MYCKET, han var borta i två fucking månader :s, Han är en av näärmaste. Har ingen bild på honom :( meeeen vi var med han och chrille sen rullade vi alla hem men claudia ville inte hahah. Men nu är jag vid datan och äter choklad hahah mums!
Men ska titta på en film själv :( hahah men det blir mysigt. Hoppas ni har enbra fortsättning på kvällen <3

 

Adis när han var liten hahaha älskar han mest! and you know that!

/ one and the only hodan <3

Kommentarer
Postat av: Ajna

Hej hej undrar ifall du e 93:a eller? För du ser mycket äldre ut ;)

2009-08-02 @ 00:33:06
Postat av: hodan

haha nej jag är 94a men tack tar det som en komplimang :)

2009-08-06 @ 16:09:01
URL: http://hodilicous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0