nej inte skolaaan :(

Hejhej :)
haha som ni sääger på rubriken så är det skola imorn och jag har absolut inte saknat skolan inte för att många gör det men guud vad tiden gick så fort. Anyway så är det skolan imorn och vet inte exat vad jag ska ha på mig men hittar ngt.
Min dag började med att jag åt frukost med Jonathan, min brurs bästa vän som sov över haha. Sen ringde claudia och jag skulle permenenta håret så jag tvinga henne ftersom syster är i sjukhuset och mama jobbade, så ingen annan kunde fixa så claudia och jag hjälpte åts som vanligt och fixade hela håret sen kom fatima och helen över för vi alla skulle åka till stan och köpa lite klädder till skolstarten :) Men så blev det inte för vi var framme vid sju och det skulle stängas men fick med mig hem jeanstight som tuuur. Sen åkte vi hem och tog det lungt på fritidsgåården. Sen runt nio så gick jag hem, och nu sitter jag hära framför datan och tänker på att jag borde lägga mig.


Igår; Skrev inget om igår men ska kort skriva om dagen igår. Igår bröjade min dag med att jag var tvungen att åka till min syster för min väska och allt jag tog med mig var kvar hos de. Så åkte till Söderasjukset med fatima och sååg bebiisen :o sååååå söt!! Efter att ha fått glädjetårar så var vi tvungna och åka, så hennes man skulle hänga med oss. Helen ringde och fråga vart eller vilken avdelning vi var så gick och hämta henne sen åkte vi till jordbro. Efter att vi kom fram åt vi kebabtallrik mums! och tog det lungt med liban,jonathan och claudia. Så var min dah igår.
Men ska till säng nu så Godnatt& sov gott.


På bilden; Jag, fatima och helen, från gårdagens. Food is loove <3

/ the one and only hodan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0