trying to keep ma head up.

Shuuue!!
De senaste fem dagarna har jag inte skrivit för att hade ingen lust, efter att ha en förlorat min moster eller min mammas kusin så har inte mina dagar vart de bäästa. Hoppas ni har haft det bra. Ska nu börja skriva så mycket som mjöllig! I swear :). Menmen de senaste dagarna har jag vart med CLAUDIA SOM ÄR TILLBAKS SOM FRÅN USA!! Hon bodde där i sex månader och saknaaaaat henne mest :( men har henne vid min sida nu så allt är som förr hahahah. Vart med mona och hennes kusiner också. Vi spelade fotboll hahah. Roligt och trevligt.Min älskade TANJA KOM OCKSÅ HEM. älskar den där tjejen.

                       

älsklingen tanja på balen =) love you älsk!



Men i förígår var jag i stan med Claudia,Fatima, min kusin Elias och Claudias lille brur. Vi chillade och ååt sen mötte vi Olivier, Benjamina och Niki. Vi gick runt i Gamlastan och snackade som vanligt, hahahah olivier och niki baxade två läsk från en restaurang. Alltså läsken stodde ut så de tog en varsin sen spraaaang till tuben. HAHAHHAHA en dag som ja kommer minnas. Men efter det åkte vi hem och köpte lite godis sen till älvsjöbadet och var där.
Senare vid tio eller halv tio gick alla hem.


Claudia i USA

Igår var jag med Claudia, vi träffade Amanda och var med henne. Vi gick till gården och var där. Efter det gick jag och handlade sen träffade vi olivier och benjamin som skulle på fest. Vi var vid oliviers gård och så. Sen gick Claudia hem och jag träffade tanja som kom hem för några dagar sen. Hhahaha satt vid hennes port och snackade sne kom jag på att klockan var halv elva HAHAHAH, SPRANG HEM FÖR SKULLE KOMMA HEM VID TIO SA JAG TILL MAMI. men hon blev inte arg som tur. Sen var jag hos Muna och de som är granne med oss kom hem vid halv tolv. Sen tittade på en indiskfilm med min brur Liban.


Idag ska jag till stan med Claudia, Becks, Chris och Tanja tror jag. Har inte planerat något så får se hur det blir faktisk =). Utan låter det som sker hahaha min svenska är uuurdåli min kör bara ingen är perfekt ellerhur? Hoppas ni har det roligare än vad jag kommer ha.
Menmenska ner till tvätten nu med min kusin skriver senare mina läsare.


Så ser jag ut med lugg. Inte bästa bilden men bjuder på den :).

/ One and the only hodan abdow

Kommentarer
Postat av: läs!

Bli medlem via länken och du får 50 bonuspoäng! Man samlar poäng och kan sedan byta ut poängen mot presentkort till skobutiker - helt GRATIS!



http:www.gratisskor.seRegister.asp?r=12198



OBS! Den här hemsidan är inte en bluff! (tro mig)



Bli medlem via dem här länkarna och få 50 bonuspoäng som du kan byta ut mot presentkort (helt gratis ofc:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2480

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=8477

http://www.gratisnoje.se/Register.asp?r=296

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=18427

2009-08-01 @ 15:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0