-

Heeeej älsklingar =)
ingen rubrik idag eller kanske kommer på senare men ska berätta lite om dagarna som har gått för har inte hunnit skriva något för är ganska upptagen just nu också. Hoppas ni har haft det bra iallfall.
I Söndas gick jag med barnen till älvsjöbadet med mona och vi tog hand om de hahha det var knaaaaas de tog av sig klädderna och badade och spelade fotboll. Den minsta grääät som fan innan vi gick hemåt ville bara döda han men han är ett barn men han gick över gränsen. Sen gick vi upp till centrum och köpte godis och mötte på rsggrabbarna som vanligt. Efter det mötte jag på loam och agazit i centrum och många till. Loam smsade mig sen och vi skulle ut men fick inte för min syster inte lääät mig för hon behövde hjälp med barnen så var med loam och agazit i trapphuuset och snackade. Sen var de tvungen att rulla vidare. Så gick in och kollade på film med barnen och liban. Det var en låång dag så la mig ganska tidigt. Hhahha sov med min syster i mammas sääng. Vi tjaffsade hela natten men det är kärlek. Men blev ganska irriterad osm vanligt på henne!
Igår vaknade jag tidigt för börjar bli van efter dt var jag barnvakt. Skulle till stan med Loam så började med att äta sen dusch efter det fixade jag håret. Hade bara klädderna kvar. Fatima ringde sen bestämde vi oss att hon skulle hänge med til stan. Så hon kom hem till mig och hjälpte mig med barnen. Loam smsade och jag berättade att fatima skulle förja med oss till stan och hon sa att hon var klar snart så skulle ta på mig klädderna meen som vanligt så ska alltid vara något i vägen för att jag ska göra det jag har planerat. Mamma och min moster skulle handla så skulle ta hand om de och min brur sov för han kom från gymmet. Asso jag blev skit arg för att Loam väntade och jag hade inte ens byttit om. Loam ringde och jag förklarade så hon kom hem till mig. Vi alla var barnvakt så började byta om sen skulle liban till min syster i Jordbro för att han inte orkade med barnen. Han skule sova där. Precis när han gick ut ringde mamma och sa att hon behövde hjälp med det hon handlade. Så började med att städa vardagsrummet för barnen var jobbig, ena spottade på loam andrá slog fatima :(. Jobbiga som faaaan men klarade av det¨ändå. Vi gick ut efter att mamma och de kom och loam sa att hon mona skulle vara med oss och att hon ska mötte upp henne vid min gård. Jag och fatima fixade disken sen mitt hår sen gick vi ut och hittade inte loam och mona men de var tydligen i centrum och det var de. Hhahaha sen var med mona, natsinet, helen, loam och fatima och rågsvedbarnen. Efter det så klagade loam på att vi skulle åka till stan så åkte dit. Vi gick förbi burgar king och jag& fatima köpte glass sedan rullade vidare till donken och åt där cheesburgare och chips. Det hände mycket på ett kort tid hahaha. Efter att vi åt så rullade vi hem hahahahhaha vi mötte på Basra och vi skrattade från stan till rågsved för hon gick av där. Den där tjejen är så rolig att det inte är saant. Vi skarattade så mycket att Bokans syster flyttade platsen och att kvinna skrattade. Asso jag var nära att kissa på mig ;). Roligaste stunden på läänge. När vi var framme vid hagsätra var vi ute en stund med Helen och natsinet. Vi gick in i vivo och hittade VIMTODRICKA, det är en dricka från Somalia och skit gott hahha min kusin som jobbar i vivo beställde den. Köpte sen gick hem till grannen och var där en stund sen hemåt och ååt tacos med mona.

Så var min dag igår och jag var gaanska trött hahah.
Idag vet jag inte vad jag ska göra faktisk men tror jag ska vara barnvakt som vanligt sen ut en stund med en ´kompis.

Se yää/ er hodan <3
Rest in peace Michael Jackson :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0