090708

Idag eller igår om man nu är petig men har haft skit kul och vart i vårberg hela dan, där Helen Rezene boor. Men dagen började med att jag och fatima fixade oss hos fatima haha aso henne store syster sara är skit bra på att sminka så hon sminkade mig och tog inga bilder för har en annan luur men iallfall. Efter att hon sminka mig och jag tog på mig klädderna och fatima var klar åkte vi till rågsved, där tog vi bussen till nordborg och sen gick av i masmo och tog tunnelbanan. Träffade en tjej kompis som heter Suad, lärde känna henne igenom min älskade och saknade erna. Men när vi var framme möte jag på shabans Zlaatan hahha men han hälsade och så. Vi vänta på helen i vårberg centrum men sen gick vi vidare och det händer skumma grejjer på vägen bara fatima vet hahha menmen. När vi gick hem till henne så var hon inte där utan i centrum och skulle hämta oss -.-. Väntade på henne sen åååt vi två chips påsar, glass, drack läsk, nutella med bröd... Muuums men efter att vi åt oss till tjocka så gick vi till Vårberg ip och vill itne minnas vad som hände men några vänner till shabans hund sparnade in mig och jag vet inte vad haha men typisk sjuka kilalr. Efter att ha haft roligt vid busshållsplatsen och all skratt kom bussen och sen åkte jag och fatima mot huddingestation men jag trodde vi skulle av masmo så vi åkte förbi masmo, så vi sprang tillbak efter att ha sprungit tbx så ringde jag helen och hon sa att vi inte skulle till masmo utan åka förbi så det blev knas men som tur är jag smartaste så åkte bussen till skrapnäck som åker förbi rågasved. Vi var framme sen såg jag många men bland annat min sööta ayaaan, jag berättade om det som hände i masmo aso jag ville bara springa in i duschen men gick förbi fatima sen hem =). Hoppas er dag blev lyckad allihop <3 Tog inga bilder :(

Helen Rezene hemma hos mig för inte så ganska länge sen,GAAM but iloveu.



Peace and love / hodään
R.I.P M.J <33


Kommentarer
Postat av: ayaaaan

hahah oh du var katt när jag såg dej :D

2009-07-09 @ 17:35:26
URL: http://kkuungg.blogg.se/
Postat av: hodan

hahaha, tjejerna vi sååg vid stationen :p

vart haru köpt din tröja ? hahahah xd

2009-07-11 @ 12:39:58
URL: http://hodilicous.blogg.se/
Postat av: KUNG/Ayan

HAHA, asså du skulle se hur de kolla påå mig:o

de typ stirra på min gÖrre, sen när jag kolla på dem, dem ba loog, HAhHA lite privat liv vill man ju ha, SLUTA KOLLA

men du va käätt som vanligt ;D

2009-07-13 @ 13:26:46
URL: http://kkuungg.blogg.se/
Postat av: hodan

HAHAHAHA viiisst skit fuuula :o <3

2009-07-16 @ 13:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0