Bad felling

Förlåt!
Jag vet att jag har inte skrivit på länge och ber om ursäkt för det, för dålig uppdatering på sistonde ska börja skriva så mycket som mjöllig i pormise. Men datan hade virus så ville inte surfra runt och sånt så den vilade tills min mosters man fixade den. Tackar honom för att liv utan data funkar inte för min del. Hahah vill inte ens tänka hur dte skulle vara.
De senaste dagarna var jag med mina kusiner som vanligt, ute med de och mona, loam, helen och fatima. Det var trevligt. Men hoppas ni har haft det bättre än jag.

Idag jobbade jag med najma som delar ut tidningar och får betalt, sämsta lönn men bra början iallfall 300kr per månad. Man jobbar bara på tisdagar. Haha men det gick snabbt och sen rullade vi till Globen. Såg mycket som jag bör köpa, ska gööra det snart efter att jag har fått mina money från pappa. Ska springa till farsta, stan och globen! Troo mig kommer köpa så mycket att ni inte kommer tro. Men efter globen mötte vi på Cindy och Diamond så var med de. Efter det gick jag och Najma hem till mig och fixade våra naglar och snackade om allt. Vi kom faktisk närmare än vi var förut för vi brukar inte vara själva utan alltid med Fatima. Men efter att hade pratade i flera timmar gick vi ut med min kusin till centrum och skulle mötta my lovely Loam, Vi gick till gården och tittade på teve, spelade pingis och biljard. Såg Cindy och Diamond utanför gården så ropade på de och de var med mig och Loam men fick meddelnade av mina söta brur så rullade hem med lill kusinen snabbt. Tog en dusch och sen åååt mat!

Nu sitter jag och kollar på "So you think you can dance" på 5an men ska kolla på den med lillen skriver kanske senare annars får det bli imorn. Ha en bra fortsättning på kvällen sötnosar.


One love/  hodään <3

Kommentarer
Postat av: shabenii

varför så fiin :O?

galeet fiin sväär !

2009-07-22 @ 04:32:43
Postat av: Anonym

woliii äre min skinnjaaacka?? :|

2009-07-22 @ 14:23:51
Postat av: helen

x)

2009-07-22 @ 14:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0