Barnbarnbarn!

Heejsan =)
Som ni förstår på min rubrik har ja bara tagi hand om mina kusiner hela dan.. Gör det fortvarande men daagen har vart jobbig och rolig haha. Men vaknade vid tio sen ååt frukost med barnen och min mooster och sen var min syster och sov över så brur liban åkte hem till min syster med hennes man och sov över dära. Men hade skit kul på kvällen innan vi la oss för att vi brukar alltid bara vara tre syckna i familjen men nu var vi en helfamilj och det var roligt hahaha. Vi satt och pratade om alla minnen meeen som sagt har min dag börjat med fukost sen städat och så efter gick jag ut med mina kusiner som är då två styckerna. Vi gick till IP och spelade fotboll och det hände mycket på en sån kort tid hahhaa det är bara jag,helen,fatima,jovana och mona som vet efetrsom vi var där tillsammans allihop. Vi var där och tog hand om barnen men en av de heter adbiwasaq och han är duktig men den minsta var jobbig. Vi alla tjejer tog hand om han och han skämde uut mig hahha men ändå han är barn så varför skämmas :) . ÄÄÄLSKAR BARN OCH JAG VILL HA EN LILLEBROR ELLER SYSTER. Faast de hära är som syskon. Vi hade kul så att vi glömde bort tiden. Vi gick hem sen fatima, helen, mona och jovana gick  hem. När vi kom hem åt vi maat jag matade de och jag är stoooolt som faan =). Hhahah men nu tittar vi på KING KONG som är på sexan. Såå ska kolla vidare med de och bilderna kommer senare så hare bääst på fortsättning på dagen alla.
Som jag skrev inlägget innan så blev det glädjetårar hahaha. Ni kommer inte trooo men de var nära på att dö och mamma och min brur. Hhahha bilen gick sönder och sen fick vi reda på att den skulle explodera men som tuur klarade de sig som tuur hahha vill inte ens tänka tanken på ett liv utan de hahha snacka om självmord även jag har sagt att jag hatar de då och då men innerst inne kommer jag att alltid älska de.


God is lööve/ Hodään <33
R.I.P M.J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0