Dagarna som har gått :)

Vet att ja inte har skrivit på läänge men de beror på attt internet har vart knaas menmen nuu ska jag skriva vad jag har gjort de senaste daagarna =)

Fredas: Eftersom min syster sov över så ville hon att jag skulle följa med henne och mami till Länna för att köpa spegel, datastol och bebisvagn och allt, såå ja fixade mig snabbt och fråga fatima om hon kunde hänga med men hon var med helen haha :P menmen vi köpte massa saker bland annat matta och parpyl till vår balkon för att det är sommar och vi kan sitta dära och ääta oftaa =) efter det ååt vi maat sen skjusade mama oss till min syster vi var däära och drack te, kaffe och ååt bullar sen vare dags för mig och mamma att åka hemååt så vi va hemma vid elva. Såå var min daag!  Vädret var inte lyckad men det var skönt att det var kalltoch varmt haha vaknade av ååskljudet :o haha!

Så såg jag ut:
 
Kläning från England
Väska från H&M för 99kr


Lördas: Vaknade skit sent sen ringde ja helen för veta när vi skulle träffas och så :) Började fixa mig sen kom helen hem till mig vi gick upp till centrum och köpte goodis för 40kr såå tjocka är vi sen gick vi hemåt för att vi skulle mööta sen loam och fatima. Vi satte oss på balkongen och tog det luungt snacka om allt melan jord och himlen, ååt goodiset=) sen fick sms från loam och fatima ringde och sa att hon var påväg sen rullade ja och helen och mötte fatima sedan loam!  Vi gick runt sen kom jag på att jag skulle möta bile såå smsa han, men han kunde tydligen inte svar för att hans comviq tog slut menmen:p efter att vi tog det lugt gick vi och handla till helens mamma som bor i rågsved sen gick vi dit och påväg hem åkte vi till hagis! Vi mötte på i tåget Helen weldia, ajnur och jennifer. Vi alla gick runt i hagis och snackade hahha sen gick vi till ip och dansade haha dansade :) efter att ha haft så roligt mötte vi på rgsbarnen i centrum och de höll på typ "hooodan komhit" för att reta mig men brydde inte mig. Vi gick hem vid halv elva sen vid elva var helen tvungen att åka till rågsved Så hängde med henne till centrum sen gick ja hem och satte mig framför teve =)

   


Bild 1: Jag, helen och goodis! Vi stt på balkongen.
Bild 2: Jaag, tagen av heleeen.
Bild 3: Min sexiga loam, helen och fatima vid rågsved.
Bild 4: Jaag, så såg jag ut.

Söndas: Gick upp ganska tidigt, vet inte varför haha =) tänkte ta det lungt men sen kom jag på att ja skulle först träffa helen men ja kunde tydligen inte för hade en annan sak föörst sen kom fatima hem till mig, eftersom vi inte har vart med varandra själva och det har vart knas med vår syskon/vänskap skulle vi snacka såå vi ååt på balkongen och snackade om vad vi skulle göra för att förbättra vår relation och vi gjorde det sedan gick vi uuut och mötte helen.W och loam. De var i skolgården med annabel,angham, anghams kusin och ananbels kille, så satt och snackade sen ringde ja bile och frågade när vi skulle träffas och snacka så vi kom fram till i rampen. Så gick dit med tjejerna men de lämnade mig gahaha så snackade med bile och så sen skulle han vidare till rågsvedgården och jag till tjejerna =) Vi gick runt sen blev det lite kallt så gick hem till fatima sen efter det gick jag hem och kolla på filmen "HITCH" skit gammal film meen bra för har sett den minst fem gånger! Kollade med brurshan sen laa jag mig vid fyra hahha satt och smsa med olivier! Saknat han! Han är som en riktig brur för mig. Känt han sen fyra sen dess har vi vart vänner haha.  


Så såg jag uuut =) Fotoon är tagen av min fatiiima<3


Kommentarer
Postat av: shabenii

nice bild :D

2009-07-07 @ 14:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0