En trött hoodan!

Gooodmorgon !!
Vaknade för en stund sen åååt pizzabröd nyss så är mätt och glaad! hahha menmen igåår skrev jag inte någo för datan var knaas, meen gjorde inte så mycket igår utaan stor handlade med morsan och sedan fixade mitt hår för skulle träffa ernaa och några till. Men det blev inte så för mami blev sjuk så ja stannade hos henne heladan och tog hand om henne:), sen vid nio skulle jag tanka på mobilen så gick ner till centrum och där mötte jag på ernas på g kille jetlir och hans kompisar. Va med de en stund för att ville att erna och han skulle träffas en stund så ringde erna och bad henne att åka mot hagsätra för hon var ändå i rågsved med Lina, hahha var med grabbarna sen gick vi på till perrongen och väntade på erna och lina sen när de kom satte vi oss i tåget och snackade emn ja var tvungen och dra så taggade från haha.När jag var påväg hem såg jag alla rågsvedbarnen i hgscentrum med hundar och allt tror de skulle tydligen bråka menmen inte för att jag bryr mig, efetr kom jag hem och mami lagade kvällensmaat så gamade i mig sen kolla på en film med min store broor så det var en chilldag igår!!
Idag ska jag vara med erna,lina och jetlir och company, såå det blir inget specielt:). Men ja skriver innan ja rullar iväg ut så hare bääst!!


Mio :)

Seeyah y'all/ hodäääna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0