En viktig dag

Idag är en viktig dag efter som min moster och mina kusiner kommer hit och hela familjen ska vara hära :). Jag kommer få glädje tårar eftersom har inte sett henne på 9åår och hon tog hand om mig när jag var fyra år. Sen dess har vi bara pratat i telefon sen henne barn är mina riktiga kusiner eftersom min mamma och hon är syskon. Så mina två kusiner kommer hit. Två av de en är kvar hos mormor. Min moster heter Lulla och mian kusiner heter abdimashid och abdikhani någoting liknaden men ska spendera mina hela dag med de sen kommer bilderna och allt. Skriver senare. Men idag ärdet en viktig för mig och hela familjen. Hahhaha aso MAAATEN låt mig inte börja skriva om det kan ta koort såfår ni se allt men nuu ska jag fixa mitt hår sen för klädderna är fixade men hare bääst alla.


Peace and lööve / hodään

Kommentarer
Postat av: Yodit- the Queen of being a drama queen.

Vad fin header :D

2009-07-11 @ 14:29:18
URL: http://yoditgirmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0