Me and my lovely Loam =)

Igår var jag med min loam, vi gick runt hagsätra sen gick hem till och hämtade pengar sen gick till rampen och satt och prata om allt =) efter det gick vi till centrum haha köpte lite godis i gården.  Vi mötte på Borak och grapparna sen snackade jag och borak lite om mig och någon. Efter det var vi med han typ i 20minuter. Vi snackade om bland annat det pinsamste som hände dagen innan -.-. Menmen efter det var redan klockan tio och skulle kolla på en film men hann inte så gick hem ååt sen tog en dusch sen la mig framför teven. Kände mig NAKEN utan min mobil aso åååååååh. Men har en nu så är glad men har inte bra kamera så kan inte ta nya foton måste ha med mig kameran men orkar inte. Men hoppas ni har haft en bra dag allihop =)


Jag och Loam början på sommaren. Grillade m Jara och tjejerna.

Peace and lova/ hodäna <3

Kommentarer
Postat av: shabenii

hahah du äter äter :O

bli aldrig tjoock :O?

2009-07-08 @ 23:49:31
Postat av: hodan

hahahah nej jag kan bli tjock men du ser inte det =)

2009-07-09 @ 00:12:10
URL: http://hodilicous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0