Moster 24/7

efter att ha gråtit så mycket pågrund av det som har hänt ringde min moster och sa att vi ska åka till henne, så fixat mig sen ska vi alla åka till fisksäätra. Ska vara där och tillbringa min dag med familjen men önskar att jag var hos khatra just nu och stötta henne för det hon går igenom men det får vänta tills imorn.
Fattar inte fortfaraden att det är sant men börjar inse att jag måste gå vidare.
Han är sååååå fucking älskad. Han betyder så mycket att det inte är sant. Han var inte en vanlig kille utan någon som var älskade och speciel. Hans familj är lyckligaste familjen att ha en sån store bror/ son/ kusin. Killen hade guld av hjärta och tacksam. Han kommer ingen glömma och då menar jag ingen!
Men ska till min mooster nu så skriver senare :)
JUUSTE KLIPPET LUGG FÖRIGÅR :o det blev inte fint för mig men alla andra tycker jag passade i det. :)


Så såg jag uut.

Peace/ hodän

Kommentarer
Postat av: daniya

så söt gumman! <3

2009-07-31 @ 19:46:12
URL: http://thessisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0