Music is ma drugs <3

Idaag vaknade jag och var gaanska trött, åt frukost sen lagade lunchen till mig och bror. Hahha så duktig kan man vara ibland troo mig. Idag har jag inga planer faktisk ska kanske vara hemma och ta det lungt och kolla på en film sen kanske ut på kvällen med någon.
Satte mig vid datan sen  lyssna på några gamla låtar och det gjorde mig flum haha snacka om att det är drug för mig. Utan musik skulle vara trött på livet för visa låtar påminner om mig själv som kärleks låtar alltså r'nb och visa låtar ger budskap som Michael Joseph Jackson och 2pac, andra är bara roliga att man skrattar. Då menar jag Ying Yang twins de är så sjuka av sig att man blir flum! En av låtarna som jag lyssna på nu är den hära: Ying Yang twins- Naggin



Lyssna på hela låten, jag håller faktisk med att vi tjejer är ganska jobbiga mot männ och då menar jag inte att ni killar där ute är perfekt utan ni har era nackdelar också!

Peace and love to y'all/ hodään
Rest in peace Micheal Jackson, iloveu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0