My man David Tainton

GIRLTALK!
  
Alla tjejer har en stjärna som de kallar man för och det är oftas de mest kända i USA som te.x T.I , Bow wow eller Omorio men min är David Tainton, som är filmstjärna i Sverige och med i filmen "Vinterviken" som gjordes för ganska länge sen. Han är huvudstjäärna och tro mig många tycker han är fin i Sverige men kanske inte lika känd som Zlatan men heller att han är okänd för hatar att tycka och tänka som alla andra där ut gahahha håller mig till det jag tycker och tänker. Och hans film är på Fyran nuu hahaha och sööökt efter hans namn i många år men hejdå till alla mina männ för nu kommer David Tainton som är en jag döööör för även han är stor så 'är han lika fin! Meen ska ääta nuu så skriver mer om han senare mina älskade lääsare. Have a goood day y'all!

One lööve/ er hodäna
Rest in peace Michael Jackson

Kommentarer
Postat av: ERIK'S BLOGG

hey, take it easy!

2009-07-13 @ 12:19:13
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Lindaah

ooff hodan de bra;) han e katt har hans film hemma (vinterviken)

hahah

2009-07-15 @ 21:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0