My speciela pancakes/Embarrassing days

Shuuuuue =)
Igåår gjorde jag inte så mycket utan vaknade vid tolv för hade tandläkartid i odenplan så tog på mig snabbt klädderna sen åkte dit. Som alla inte vet har jag tandställning och jag skulle få den ner också alltså undertänderna. Sen hade så ont att jag inte kunde träffa sara så vi bestämde att vi ska träffas idag men fick aldrig hennes samtal och efetrsom vår telefon är knaas idag så måste ringa henne på luren men det verkar inte funka för pengarna är för lite :(. Men efter att jag kom hem kom jag på att jag måste äta gröt för hade skit ont :(. Såååt grööt fast det var gott för när man är hungrig så äter man det första som man ser även man inte gillar det haha. Efter att hade städats och vilat så ringde jag fatima så hon kom till mig. Vi gjooorde mina speciela pannkakoor hahha aso inte för att överdriva men måååånga älskar mina pannkaker vet inte varför men familjen och vänner som har vart hos mig älskar d! Det är inte som skolans pankaker eller andra utan mitt recept =). Men började ta fram allt sen gjorde på mitt sätt hahha men receptet ger jag inte ut :). Sen började jag göra pannkaker och fatima kom så vi gjorde varanan. Efter att vi hade gjoort mina speciela pannkaker så gick vi ut och tog en promenad med olivier och erick men erick gick hem så jag, fatima och olivier tog en proomenad till rampen och det pinsamste hände hahahha aso jag spelade fotboll med borak sen har jag ju hårförlängnig men min syster skulle sy in idag så det satt lööös så tappade en del HAHAHAH boorak blev rädd sen berätta han till hela sverige hahha men jag skäms inte uutan skrattade skit mkt. Meen efter det gick fatima hem och sen rullade jag också hem så en bra börja på dagen men slutade pinsamt hahha.

Här några bilder från mina begåvade pannkaker! Klicka på bilderna för att förstora de.
     
Lååter bilderna talaa.


Men idag började dagen bra vaknade vid ett sen sprang in i duschen men innan snackde jag med Fatima och vi skulle till helen som bor i vårberg men det blev inställd så har inga planer idag tror jag :) Men kanske med loam och de men nuu ska jag kolla på Michael Joseph Jackson så ha det bra! På kanasl fyra. <33 R.I.P THE KING OF THE POP!

Se yaaa later/ hodäna <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0