Ny dag nya minnen

Helluuu ;)

Är gaaanska trött för vaknade vid elva och köpte frukost till mina kusiner och alla i familjen. Hhahha frååga mig inte varför jag var så snäll och gjorde det men måste ge bra intryck såå varför inte men sen efter att jag köpte och halv sov så ååt vi alla frukost. Det var trevlig för vi brukar inte ofta vara många och äta samtidigt det är sällan. Efter att vi hade ätit oss määtta och glada satt vi på en tecknadfilm hahha det var rolig för minns min barndomsfilmer som jag kollade på. Tiden gåår fort och klockan är redan tree så ska äta lunch snaart hahaha sent men ändå för åt glass, tårta och drack läsk nyss så ganska mätt. Såå efter det ska jaag ut med barnen och några så barnvakt blir det igen som igår men det är roligt och trevlig för vill lära känna de. Ringde fatima såå hon ska ut med oss sen och det blir roligt. Loam ska kanske med. Såå en låång dag fast tiden kommer gå ganska fort. Vad ska ni gööra idag da? Hoppas ni har det bra. Pöööööss på rumpan.



VILL HA!!


 

  
Kläningar från HM för 249kr och 298
http://shop.hm.com/se/start


One löööve <33/  hodään
Reest in peace Michael Jackson :(<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0