Staan med familjen

Shuuuuuuuuuuu =)
Igåår gjorde ja inte så mycket utan var med lina och erna som ja skrev innan haha :) vi hade kuul! sen gick ja hem vid nio tiden och mötte fatima sen gick vi hem till mig och chillade sen följde ja med henne hem påväägen hem blev ja skjusade i nenadsmobbe ahhaha skit söt av han!!

Idag va jag i stan med famiiljen och det var naaajjs, vi ååt på restaurang och sen shoppade lite till morsan och liban även jag faast ja inte skulle engtligen menmen kööpte jeansleggin, örhänge och ett tunika :) Vi kom hem vid åtta sen toog en dusch för det var så vaaarmt, var skit trött la mig en stund sen ringde jag erna och bad om ursäkte för att skulle vara med henne idag men planerna blev ändrade:/ blev ledsen för hon åker imorn :( undra hur ja kmr klara ett månad utan dej brur! Duuu betyder mkt för mig just nu, spenderat många dagar med dig och det har gjort att vår vänskap blev större och större för varje dag och tackar det för du gjorde mina dagar!Menmen hoppas det går fort och idag åkte min älskade tanja asooo alla åker boooort :( Kooommer sakna de groooft!
Laddar ner bilderna imoorn på familjen och klädderna.
Men nu ska jag vara med syster för hon sover över idag såå hare bäst alla!
 
Seyaah <33/ hodääna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0