16/7 En dag som jag och Helen kmr minnas,

Idaaag skulle engtligen vara med Saraa men mådde inte så bra så jag och helen va hos mig och tog det lungt..
Vi stääda lite efteer oss seen lagaade GOOODASTE pastaan med kööttfärssås hahha det bleev GOOOTT soom fan troo mig det kanske inte såg gått uut men blev ändå lyyckad! :)
Efter det satt vi och kollade på teve sen giick vi till fatima och hämtade en sladd till min mobil pååvägen hem mötte vi på Amaanda som skulle möta Teeresaoch Hanna, såå stog och pratade med de, men sen ringde mamii och behövde hjälp med att bäära påsarna som hon hade stor handlat, så vi gick hem och hjälpte henne och kloockan gick så fort att Heleen var tvungen att åka hem eftersom hon bor långt borta härifråån, Vårberg, Så vi ååt snabbt och diskade efetr oss sen skulle vi hinna med buussen men hon skulle åka från Rågsved såå vi va ganska stressade. Heleen är så laat och iinte orkade springa så jag sprang innan henne och köpte kupong till bussen sen spraang jag påå en kvinna och råkade nocka henne och det var sååå PINSAMT att jag önskar att det aldrig hände medans helen skrattade allt hon hade missade vi buuussen! :/ hahhaha asoo vi var så stressade i onödan, sen väntade vi på tåget och skrattade..
När vi kom fram till Rågsved mööte vi på Sara, Solin och en tjejkompis till de vid rågsvedfritidsgård. Bussen skulle kom efter en timme så helen toog tunnelbanan och jag åkte heem till haagis :)
Koom hem vilade sen ringde helen eftersom hon ville ha någon och prata med på tågresan så vi snakkade tills hon kom hem sen satte jag mig vid dataan, Sååå har min daag variit. Huur har ni haft det? hoppas ni har haft det bättre än mig:)


Paasta med köttfärssåsen by hodän&helän haha :) (tryck så att bilden blir större)

Biig lööve <3/ Hodän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0