CHILLPILL

Heeejjsan min blogglääsare! :)
Vet att jag inte har bloggat på läänge men nu när det är fint väder vill man utnyttja ellerhur? haha menmen har vart uute i älvsjöbadet de har senaste och vart med min äääälskade eeernä! Så har haft det chill som faaan, hoppas ni har haft det skööönt med sån härligt väder!!



Några bilder från Jennifers/Helens feeesten:)


Tanjuush&ernää, utanför jennifer i think ;)

Vid trapphuuset innan mannen sprang efter oss hahhaxd Tanja&ernää.

Jennifer, Anghaam, ajnuur som strippar haha& Annabel:)

Min ernää och mika den söötaste :) jaa så rolig hade man!

Liina, ernuush, mika och jaaag ;D

Jag ääääääälskar dig syster!!

Jaag och min ernuush <333

Söndas: Chilldaaag
I söndas började min dag trååkigt eftersom vaknade ganska tidigt som de senaste dagarna för att det är så himla varmt men latade mig framför teve och kollade på Mtv som vanligt dåra, sen fick jag smsa från ernaas jetlir( hennes på g kille) hahahha att jag ens skrev det hon kommer döda mig ;o men han viille träffa henne sååå jag smsa henne och saa det sen så tog jag en dusch och började fixa mig för skulle mööta erna och några hon var med i älvsjöbadet. Påväägen t älvsjö mötte jag på massoud och chico( min brors vänner) och de var påväg t älvsjöbadet så fick sällskap :) gahha men vänta på erna dära med tanja och några som badade och träffade sööta kawtar som också var det asoo det var propfullt man kunde inte ens få plats i bassängen troo mig men jag badade inte hahha som tuur, men mami ringde och behövde hjälp med en sak i jobbet som hon var osääker ahhaha tyspisk invandarer mammor så åkte till svedmyra där hon jobbar och hjälpte henne snabbis sen åkte hem, sen fick sms från erna att hon var tvungen att åka hem så såg henne vid tuben med en kebab haha största tjockisen hon är men sen gick jag till älvsjöbadet och möötte några dära. Efetr det gick jag hem vid elva och satte mig framför teve och kollade på en film.

Igåår: Tuung dag!
Idag vaknade ja skit sent för sov i mamis rum så gick upp vid ett sen ringde helen för skulle vara med henne idag och erna så efter att vi hade bestämt allt så städade jag köket och mitt rum snabbis och hjälpte mami med vad hon skulle ha på sig för at hon skulle på tjejmiddag med henne kompisar såå hjälpte henne med kädderna och frysiren hahha hon borde tacka guud att jag finns för annars skulle ha tre olika färger menmen efter började jag fixa mig snabbt och skulle handla innan erna och helen skulle komma till mig så följde mamma med till centrum för att ta ut pengar, påväägen dit träffade jag erna som satt vid en bäänk haha blev chockad för trodde hon skulle komma senare men hon satt och vänta på mig hahha hon hade ringt mig typ SEX gånger men hade ljudlöös men sen gick jag och erna och stor handlade till min toma kylskåp haha men vi gick förbi fatimas hus för att hämta helen sen ringde ayan och sa att vi skulle möta henne snart så vi gick snabbt hem till mig och lämnade allt sen gick till centrum. När vi gick till centrum träffade vi Loam, helen, jennifer och ajnur och vi alla var med varandra sen mötte vi ayan, så vi alla chilllade runt i hagsätra. Vi stack till älvsjöbadet och träffade Brook, habib, rahel, chris, nahom,adam och några till som var där innan sen rullade vi vidare till axel's för helen skulle ääta såå vi vänta på henne sen kööpte goodis. Helen var tvungen att åka hem för henne papa kom och hämta henne eftersom hon bor i Vårberg så det var bara jag,erna,ayan,loam,helen,jennifer och ajnur kvar så vi gick runt men sen lämnade vi erna och ayan vid tuben och gick hemååt :). Så var min dag igår varit, hoppas er dag blev lyckad!


Ayaan me hennes GÖTT!, Helen, Loam, Jennifer, Helen, Ajnuur& Ernaa:)

Ajnuur, Helen, Jag, Helen, Loam, Ayaan&Ernää!

Tjejeerna snackade på medans jag smygfotade :)

Ernäää snackar alla lyssnar haha xd

Min looam <3

Ayaan och ernuush <3

One lööve/ hoääna :)
Rest in peace MJ :/


Kommentarer
Postat av: Ayaaan

one looove<3

galeeeen daaag

2009-06-30 @ 16:51:59
URL: http://kkuungg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0