My baaad :(

Jaag vet jag vet har typ inte bloggat på två dagar, my baaad :/ men har faktiskt vart upptagen som nu förståår! Mycket har hänt på sistonde såå mår inte så bra men Taaack vare ernaa har ja klarat mig hittils. Menmen det behöver inte röra er som lääser min blogg så ska skriva om vad ja har syslat med de senaste dagarna.

Tidag 23/6
Dagen böörjad med att jag åkte till globen för att sööka sommarjobb men tyvärr så vare gaaanska sent så jag åkte till stan för att kolla om ngt fint. Påväägen dit mötte ja på Benjamin och Olivier så de gav mig sällskap tills jag skulle möta helen i staan:), hittade en fin kortbags och an svart vääst. Lägger ut bilder på de imorn:) Efter att jag mötte helen i stan åkte vi hem till Hagsätra, meen Kenneth ville att jag och helen skulle hänga med han till Rågsved för att hn skulle möta Olivier däär som skulle hämta han syster och brur från fritidsen. Så vi åkte till Rågsved hahha Olivier lille brur som heter Junior döööör för mig hahgga pussade mej på kinden två gånger aaw han är skiit gullig :). Menmen helen gick till Fatima medans ja gick hem och tog en dusch. Sen kom helen men fatima var tvungen att gå hemåt så jag och helen va hos mig en stund sen gick vi till älvsjöbadet och chillad där med några vänner. Efter att haft skit kul ick vi hem till mig men mami skickade oss till centrum för att pitabröd hahha så vu mötte på olvier och erick va med de en stund sen gick vi hem och åt mat och satte oss framför teven sen blev klockan vid elva så Helen var tvungen att rulla hemåt, henne pappa kom och hämtade henne. Såå var min daaag i tisdas.

Onsdag 24/6
Min dag började med att jag vaknade vid elva elr tolv sen ringde erna för att veta när vi skulle träffas och så. Efter det fixade jag mig snabbt och mötte Bile snabbt sen åkte jag till rågsved och mötte Ernaa sen åkte vi till hagsätra sen gick till älvsjöbaadet sen gck rruunt och snakkade om allt haha sen när vi satte oss vi en bänk kom några killar hahha en av de var alban och frågade om ernas nummer och ja gav honom den sen hans kompis ville lägga haff på mig men ja igonerade haan hahha ÅÅNGRAR men köör bara killar är skiit ;) sen skrattade vi och allt, had eskit kuuul med erna. En dag ja kmr minnas!! Älskar dej erna min tjocka syster! Efter att haaft en sån oförglömlig dag gick jag hem och la mig framför teve :).

Idag har jag inte gjort så mycket utan tillbringat min dag med min familj såå tog det lungt men ser fram emot imorn för ska träffa min ääälskade erna hahha :) menmen nuu ska jag kolla på en film så hade det bääästa y'all!


Hääär är min äälskade Ernäää :) älskar dej brur!

One löööve/ hodään

Kommentarer
Postat av: eerna

HHAH FETT FUL JA E, ÄLSKAREJ BROR <3

2009-06-26 @ 00:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0