Ernaa häraa :)

erna typing ;D haha efter att ha sett psykofilmen med hodan, Eden Lake, så har vi bestämt oss för att avslöja våran hemlighet ! VI är psykopater!!! okej.. man kan inte tro för vi ser ut som änglar (A) haha DON'T get twisted. Vi är största psykopaterna!!!! Mat är vår bästavän och musik vår drog Mhhhhm ;) haha finns ingen bättre kombination än MAT/MUSIK/PSYKO... ähähä(A) aja.. jag tror typ hodan skulle skriva något hahah vet inte vad men jag har fyllt på lite här HÖHÖ.. jag åker förresten om en vecka till bosnien såå sakna mig inte för mycket hähä (a) Brett !!!! u know what I mean hodan ;) erna är hungrig....
Hodan kollar på matchen : ( o är segooo.. Vi ska typ ut snart? :O .. eller snart -.- hahah.. ska ropa på henne nu den tjockisen !!

Peeeeeeeace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0