Gårdagens och idag,

Godmorgon,
Fööörlåt för en dålig updatering men har vaaart ganska upptagen och så, gaanska trött juuste nu för att helen sov över så vi va uppe helanatten, som ja skrev inlägget innan så fyllde fatima åår..

Så gårdagen börjat med att jag fixade mig seen kom fatima och helen över för att jag skulle hjälpa fatiima med håret men najma och jovana hjälpte henne eftersom jag skulle hinna fixa mej och stääda mitt rum, hahha som vanligt satt helen vid datan och inte gjorde ngt men alla andra hjälpte till och städa sen drooog Fatima, Najma och helen till pizzerian och köpte tre stora pizzor och gick vidare hem till Fatiima medans jag fixade mitt hår, efter det gick vi hem till henne och ååt sedan hyrde vi film och chillade hos henne, Det var en daaaag jag kommer att miiinnas!! som mcyketr skratt även fatima inte var på braaa humör men hennes födelsedag blev LYCKAD så är glaad fr henne skull :)

Idaaag ahr inte gjort så mycket men ska vara med Sara senare på daaagen tror jag :) sååå länge sen jag träffade henne:/ eftersom hon har vaart sjuk och så.. Bilderna från igåår kommer snart, menmen nuu ska ja och helen ääta sedan laga lunchmaaten så skriver om en stund,



God is love/ Hoodän <3

Kommentarer
Postat av: Tina

Hodan, alltid lika fin! =) <3

2009-06-17 @ 00:46:54
URL: http://smartatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0