Godmorgon,

Vaknade för inte så ganska länge sen, kunde inte soova för ingen söömn men fatiima somnade tidigare medans jag var vaken till fem. Det va skiit kul att fatima kunde sova över för det var så skiit länge sen :),
Vi åt fruukost vid två hahhaha sen men vi va ganska hungriga, har redan lagat luunchen så det är klaart ska bara städa efter oss sen ska fatima gå hem efetr att vi har ätit.

Idag är jag inte säker på vad jag ska göra eftersom skulle till stan med erna men vet inte om jag kan det för väderet ser inget vidare ut och jag kanske ska till min moster så inget är bestämt än! Tror erna och jag ska bara chilla och tare lungt för  min moster kommer ´kanske på kvällen men inget är bestämt än. Menmen vad ska ni göra idag da? Dååligt väder så antar att det kommern inte bli lika roligt som det skulle bli om det nu skulle varaa varmt och soligt.
Meen nu ska jag böörja fixa mig, så ni får ha det så braa :)

Big love <3/ hodan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0