Grillfesten i älvsjöbadet

hello there, som sagt så var jag på Massouds grillfest med Fatima, loam och andra. Det var många som kom dit, det var ganska chill eftersom hade på högmusik och Massoud och grabbarna grillade kött. Och det var goooooooodaste köttet jag har någonsin ätit. Efter att vi alla hade ätit så spelade grabbarna fotboll. Toog många bilder också ;) Jasmin(min brurs tjej) och hennes vän bjöd några killar som inte skämdes och ååt allt men det var roligt att ha många där för att det visade att Massoud var en bra vän och bjöd alla. Massoud verkade glaad och det gjorde mig glad eftersom hans födelsedag blev LYCKAD. Pluuus jag och looam kom på att grillad chips med smältchoklad på är gott hahha fick Ajnur att börja äta det hahha det låter kanske skuumt och sjuk men det var sjukt goott!!

Efter en stund kom fler, ilias och några med vattenpipa men de satte sig lite bort från oss för de ville inte sitta vid skugga som vi. Meen alla var tjooocka och glaada ;), hahha juuuste alla försökte putta Massoud men lyckades inte, för han är för staark.  Men gick hem vid åttatiden för att loam och fatima gick hem till mig. Vi va där en stund men sen skulle Loam åka till sin syster och vara barnvakt. Fatima var tvungen och hämta tandborste och twilight,så de två gick tillsammans medans jag byte om till något bekvämt.

När Fatiima hade kommit tillbaks lagade jag kvällensmat och hon satt och väntade, sen gaaamade vi oss. Efter oss ååt mami och liban. Vi satt och pratade typ två timmar sen såg vid att klockan var elva såå vi la allt disk i diskhon för det va sent för att diska så disken får vänta tills imoooorn. Meen nu ska jag och fatima kolla på Twilight såå skriver senare eller imorn bara :) Bilderna kommer snart från grillfesten!



Peaaace n' love/ Hodan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0