Lyckade b'day!

Heejjsan alla underbara läääsar haha!!
Hade skit kul hos Jennifer med folket som kom dit, kom hem för en stund seen! Men gik från feesten vid halv elva för att alla började hinka så jag och taanja tog en promenad och snakcade om allt som vanligt! Kan alltid snacka uut med henne för hon lyssnar och kommer med ideér om vad ja ska göra och det är jag tacksam föör!! Älskaar den där tjejen troo mig hon är rakt på sak! 
Innan ja gick på Jennifers/helens feest så mötte jag errna hahha efter att hon hade väntat i en helvtimme typ HAHAH hon va såå arg meen alltid lika sööööt, sen skulle vi mööta nån jetlir som ville träffa henne men han döök inte upp såå medans erna pratade i luren med ayan smsaade jag tanja och bad henne komma ner för skulle mööta henne sen rulla vidare till festeen men hon var tvungen och ta en cigg innan såå vi stannade vid en poort och lekte viktigaa menemn sen gick vi vidare till Jennifers huus hahha ingen av oss visste!! Jag och tanja toog trappan medaans LAAATA ERNA toog hissen hahha blev inte såå förvånad ahaha men sen gick vi upp alla våningar och en maaan skällde ut oss för att jag skrek hahhaha jag och tanja spraaang därifrån och erna stannade kvar sen fick ett sms där det stoog VÅNING ETT såå vi sprang diit! Det var bara Helen, Jennifer, Libaan, Jennifers kille och aajnur som var däära, så vii åt innan alla kom sen kom annabel och aangham och vi alla ååt och vänta in alla andra. Efter att vi hade ätit oss tjoocka dansa alla och hade roligt!! Helt enkelt blev festen lyckad och tree killkompisar til jennifer kom och dansade sen hämta jag och erna miika, lina och suuad typ sen tillbaks. En stuund efter att  vi alla hade tagit bilder på oss och jag och erna lååste in oss i toan och taggit bilder så var erna tvungen att åka hem eftersom hon bor i faaarsta nuu:( sen gick jag och lina och lämnade erna! Efter det sååg vi ibbe och några i centrum och hälsa sen tbx till feesten. Alla böörjade dricka ööl och min älskade brur bad mej att gå tidigare han för att det bleev lite knaaas men ville ändå ta en promenad för attt behövde frisk luuft så jag och tanja gick rrunt och snackade sen ringde mami och frågade vart jag vaa så gick heem och tanja gick hem också tror jag:)
Och nuuu sitter jag framföör datan hahha menmen ska kolla på en film som ärpå fyran nuu "When a man loves a woman"! Hoppas er lördagkväll blev lyckad alla söta!
Bilderna fråån festeen kommern imoorn mina älsakde lääsare :)

 
Bild fråån igår innan ja möötte min älskade erna :)


Big löööve/ Hodääna
R.I.P Michael Jackson <33

Kommentarer
Postat av: Ayaaan

sötiis, har frågestund i bloggen, fråga på :D

2009-06-28 @ 12:28:01
URL: http://kkuungg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0