Mår inget vidare..

Kom för inte såå länge sen, jag och erna luffade runt sen mötte vi på mona,yasseh och någraa som skulle till älvsjöbadet och grilla för att Helen Weldai fyller år imorn, egentligen skaa vi fira imorn hos Jennifer som då fyller också åår men mona och de ville fira för henne men i älvsjöbade fiirade tjejrna bara men rgskillar kom¨också diit. Jag och erna hängde på för hade ändå inget föör oss men kände ändå sådära inbjudare från ingestans men Yasse saa att vi inte skulle känna oss det så vi va däär faaast ja ville bara boort därifrån för en fucking anledning men stannade kvar mer än timme fattar inte huuur ja klarade av det menmen guud vet. Tog ingaa bilder :(. Kom hem sen vila och tog en sköön dusch!
Nu skaa ja ligga framföör teve snaart men först in i kööket och hitta något gott!! Om det ens finns hahha, men ska ääta mig tjooock eller faktisk ska töörstääta för måååår skit :'(


  Jag som ni seer, i vintras 09 :)


Peace and love/ hodääna  Don't forget boys is shiit, and fuck the love!

R.I.P Michael Jackson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0