Today is a new day =)

Heeeejsan!

Som ni ser har jag inte skrivit något rubrik, inte så konstig fööör har nte ätit på två TIMMAR aso kan ni tänka er jaaag hodan nte har ätit, men ååt nyss snabbt för ska ner snart till tvättstugan och hämta klädderna. Jag och brosan tvättade klädder idag från ett till fyra men vi kommer vara klara gaanska tidigt för klädderna var så liite, men man vet aldrig hahha.
Idaag vaknade jag vid nio, fårga mig nte vara hahha men försökte somna om men det var å vaaarmt att jag inte kunde så satte mig framför teven med fruukosten som vanligt. Kolla på "So you think you can dance" , det var repris men alla somvar på teve vaar tråkig-.- . Sen smsa ja med yasmin och fråga om hon skulle till helen/jennifers feest men hon skulle vara med systrar, dasara och tina för de ska åka till albanien imoorn så skulle spendera sin dag med de! Kommer saaakna de!! 
Som jag skrev så fyller Helen Waldia åår idaag och ska ha feest tillsammans med Jennifer som också fyllde år från några dagar seen. De ska fira hos Jennifer så hoppas det blir lyckade!! Haar fixat hååret men har kvar sminket och det jag ska ta på mig, men ska tvinga brusan hjälpa mig hahha inte för att han är på bra humör idag utan han är ganska nere för att hans tjej åkte bort idag, sååå sööt man kan vara att inte klara en dag utan henne ;) buuut don't forghet LOVE IS BLIND! menmen måååste nere till tvättstugan nuuu så hare bääst :) skriver senare!


Miin älskade store broor, toog den nyss i tvättstugan haha!





Stoort Grattiiis store syster, Heeelen Weldai <333


One lööve/ hodäna
R.I.P Michael Jackson <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0