Snabbt inlägg

Vaknade vid ett eller två idag sen tvinga mami till centrum för att handla sallad och grönsaker till lunchen, träffade Loam och några vid rågsvedscentrum när jag var påväg till min mooster. Stannade där typ två timmar sen åkte hem och la mig. Har inte gjort så mycket idag för mådde inget vidare, har skit ónt i magen fortvarande ska till sängen och titta på en film som kommer på teve :/ , hoppas att jag mår bättre imorn för ska kanske till min syster som bor i Jordbro. Hela familjen ska dit och ätaa middag där hos henne. Efter det ska morsan på fest så har inte planerat något men ska kanske vara ute me en kompis, får se om jag mår bra ens :)
meen ska kolla på "Friday" nu så har det bäst ni.

One loove/ hodan


Kommentarer
Postat av: Julia

Har frågestund i bloggen nu, passa på att fråga vad du vill och jag kommer svara på allt :)

http://enutavalla.blogg.se

2009-06-21 @ 20:57:11
URL: http://enutavalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0