SOL MÄNNISKOR!

Vaknade vid ett tiden meen var ganska trött för hade gått upp vid halv nio för skulle ju till läkaren, så hade svårt att somman om. När jag vaknade kollade ut från fönstret och såg att det var SOLIGT och varmt, det senaste dagarna har det vart skitväder, håller inte ni med? men iallfall det gick bra hos läkaren och ååt gansak sen frukoosten så har inte ätit luuch än, men ska göra det snart :) hahha Mami gjoorde världensgodaste pizzor som väntar på moi!

Idag gick jag på promenad med Sara Attar och vi snakkade om allt, för det va sålänge sen vi träffades och vi har föröskt ha kontakt som förut även hon itne går i min skola för då skulle det vara lättare. Men ääälskar den där tjejen! Hon är omtänksam och tacksam, säger det hon tycker och tänker och ställer alltid upp. Hon är en av de ärligaste jag har känt för hon skiter fulständigt vad alla tycker och tänker om henne för hon vet bäst att hon är BÄÄSTASTE! :) så har min dag böörjat iallfall, vart me henne och äätit mej tjooock. Food's looove!

Nu ska jag snabbt äta sen mööta Loam sen gå till älvsjöbadet för Masoud( min brurs närmaste vän) fyller år så det är grillfeest i älvsjöbadet så alla kommer vara dära, vet inte exat vad jag ska ta på mig men hittar nåågot, som alltid. Efter det ska vi mööta Fatima och vara i älvsjöbadet! Så kommer fortsätten av min dag se uut hoppas jag, för det är sällan att mina planer blir som det jag hade tänkt mej men man ska inte alltid planers utan låta saker och ting ske för allt händer för en orsak :), och Fatima den fiina ska soova över hos mej idag så skriver senaare på dagen. Hoppas ni har det bääästa alla läsare!


Liban min kött å blod och Mami mitt allt och lite till! Lever för er <3

Biiig lööööve<3/ Hodana 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0