En lång måndag

Hejsan älsklingar!

Idag har det vart en lång skoldag :/ stress stress, allt ska vara inlämnad och omdömenera och allt ska skickas hem. Sen utvecklingsamtal imorn, hoppas det går bra. Anyway slutade fyra idag, sen fick jag sms av Claudia&agnes att GOSSIPBLOGGEN ÄT TBX och att clauda, mona, ibbe, james och många till fanns med på bloggen. Claudia var skit arg för hon blev kränkt att hon var med för själva bloggen avslöjar bara grova hemligheter, men som tur är bloggen booorta nu. Förstår inte att någon eller några kan sitta och skriva om andras privata liv på bloggen och låta alla läsa, aso ingen fritid! Inget liv heller, varför ens skapa problem när det är redan fullt av problem, but it gone now och det känns skönt haha fanns inte med som tur. Staay good girl u know.
Men jag och claudia chillade hos mig, åååt mat så att vi var på toabesök i 20minuter hahha driver bara. Efter att ha pratat allt mellan himel och jord och ätit tog vi en promenad sen gick claudia hem och jag hem. Sen kom mona förbi och behövde hjälp med läxor så hjälpte henne sen tog jag varm dusch och satte mig framför teven. Skönt att ta det lungt efter en lång dag. Inga bilder togs idag för claudias kamera är sönder, men kommer mångaa!


Bilden; Claudia och jag, på skolstarten.

Imorgon: Har inga planer imorn, skulle egentligen till Helen rezenes skola men har utvecklingsamtal& ska till claudia direkt efter skolan för hon ska klippa sig. Så kommer imorgondagen se ut hoppas jag. Men ha en bra fortsättning på kvällen och puuuuuuuuss på er!

/ the one and only hodan abdow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0