I'am back

Hejsan mina bloggläsare!

Hoppas allt är bra me er! Själv mår jag fint. Som ni har sett har jag inte bloggat på månader på grund av att jag tog bloggpaus. Eftersom skolan började, och allt blev för stressigt har jag inte hunnit skriva ett skit, menmen nu ska jag försöka skriva så gott som mjölligt.
Nu är det 9:an för mig och har pluggat sönder mig, men inte gjort mitt bästa dock har jag utvecklingsamtal på Tisdag. Hoppas det går bra.

De senaste dagarna har jag spenderat min tid i skolan och mest med min älskade Claudia och min fula ghandi, alltså Naffisa hahha. Och många fler som te.x  parre, lamin, jerry och några från hässelby som vi lärde känna. Många bilder har jag ska lägga ut de så snabbt jag kommer hem.

Idag är det en stor dag eftersom min syster gjorde en fest till sitt barn, så har fått måånga gäster hos henne och mycket mat. Är här hos henne just nu och resten av hennes vänner och mamas vänner sitter i vardagsrummet och bebisen sover. Mona sitter bredvid mig . Är mätt som fan hahha äääääääälskar somalisk grilladkött<3
menmen är ganska trött ska kanske leta efter någonstans att sova. För många ska sova hära men ska logga ut och lägga mig nu. Vart vaken sen åtta idag och vart ganska stressig så hare bäst!



/ The one and only Hodan Abdow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0